- 1. Všeobecná ustanovení
- 2. Členství v Klubu Sephora
- 3. Karta Klubu Sephora
- 4. Přidělování bodů na účet Člena Klubu
- 5. Odečítání bodů z účtu Člena Klubu
- 6. Výměna bodů a uplatnění práva na slevu
- 7. Zánik členství v Klubu Sephora
- 8. Ukončení činnosti Klubu Sephora
- 9. Změny Všeobecných podmínek
- 10. Ochrana osobních údajů
- 11. Souhlas se Všeobecnými podmínkami
Provozovatelem Klubu Sephora je společnost Sephora s.r.o., se sídlem Rybná 682/14, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČO: 26491788, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze v oddíle C, vložce 85605 („Provozovatel“).
Klub Sephora je programem určeným zákazníkům nakupujícím v prodejnách Provozovatele či online na www.sephora.cz. Jeho cílem je odměnit zákazníky kupující výrobky či využívající služby, kterých se tento program týká, a to poskytnutím možnosti získat slevy při nákupech, jakož i poskytováním informací o produktech a službách Provozovatele. Tyto Všeobecné podmínky Klubu Sephora („Všeobecné podmínky“) jsou základem činnosti Klubu Sephora a určují práva a povinnosti člena Klubu Sephora („Člen Klubu“). Tyto Všeobecné podmínky jsou závazné pro Provozovatele ode dne jejich zveřejnění na internetové stránce www.sephora.cz, pro stávajícího Člena Klubu od okamžiku, kdy se zněním těchto Podmínek vyslovil svůj souhlas (za souhlas se považuje i konkludentní jednání Člena klubu, tj. užívání Karty Klubu po zveřejnění těchto Podmínek), a pro nového Člena Klubu jsou závazné od okamžiku, kdy s nimi vyslovil svůj souhlas, tj. ode dne registrace do Klubu.
1. Všeobecná ustanovení
1.1 – Klub Sephora je program, v jehož rámci může Člen Klubu shromažďovat body získané za nákup zboží a služeb určených Provozovatelem v obchodech Sephora v České republice.
1.2 – Člen Klubu se v programu účastní osobně a jeho členství je nepřenosné na jinou osobu.
1.3 – Člen Klubu má nárok pouze na jedno právo členství.
1.4 – Člen Klubu může vlastnit pouze jeden členský účet v rámci Klubu Sephora.
1.5 – Body a práva vyplývající z účasti v Klubu Sephora nelze prodat ani jakkoli jinak převést na třetí osobu, zejména pak body nelze převádět mezi účty různých Členů Klubu a nemohou být ani předmětem jiných způsobů nakládání s nimi než těch, jež jsou uvedeny v těchto Všeobecných podmínkách.
1.6 – Body nelze vyměnit za peněžní hotovost.
1.7 – Právo používat účet Člena Klubu, a zejména pak nárok na výměnu bodů za kupony na slevu, má pouze Člen Klubu.
1.8 – Členství v Klubu Sephora může být kombinováno s právem účastnit se promo akcí adresovaných Členovi Klubu týkajících se vybraného zboží nebo jiných akcí pořádaných Provozovatelem. Tyto akce mohou být uspořádány pro více lidí najednou nebo se může jednat o akce s individuální účastí, a to zcela dle uvážení Provozovatele.
2. Členství v Klubu Sephora
2.1 – Členem Klubu se mohou stát: fyzické osoby starší 16 let,
2.2 – Pro vznik členství v Klubu Sephora je nutno čitelně a pravdivě vyplnit Registrační formulář, který je dostupný v označených prodejnách Provozovatele nebo na internetu na stránkách www.sephora.cz.
2.3 – Spolu s Dotazníkem zákazník obdrží v prodejně i Všeobecné podmínky Klubu Sephora v tištěné podobě. Aktuální znění Všeobecných podmínek je rovněž k dispozici na internetových stránkách www.sephora.cz a ve všech prodejnách Sephora v České republice.
2.4 – Provozovatel přijme, ať již na prodejně či prostřednictvím internetu, pouze správně vyplněný Dotazník, obsahující rovněž souhlas zákazníka s nakládáním s jeho osobními údaji. Neuvedení souhlasu zákazníka s nakládáním s jeho osobními údaji znemožňuje Provozovateli vést pro zákazníka účet Klubu.
2.5 – Člen Klubu je povinen neprodleně informovat Provozovatele o každé změně svých osobních údajů uvedených v Dotazníku. V případě, že Člen Klubu tuto svou povinnost nesplní, Provozovatel nenese odpovědnost za případné zpoždění nebo nedostatky v činnosti způsobené neprovedením včasné aktualizace osobních údajů Člena Klubu.
2.6 – Osobní údaje Člena Klubu vyplněné v Dotazníku budou zaevidovány v databázi Klubu Sephora ve lhůtě 14 dní od předání vyplněného Dotazníku zaměstnanci Provozovatele nebo od odeslání vyplněného dotazníku elektronicky prostřednictvím webu www.sephora.cz, pokud to bude pro Provozovatele technicky možné, jinak v nejbližší možné lhůtě. Pokud Provozovatel zjistí, že tatáž osoba drží několik karet věrnostního programu, Sephora si vyhrazuje právo na sloučení těchto karet, a to včetně dat a benefitů v jednu kartu a ostatní karty deaktivovat.
2.7 – Provozovatel si vyhrazuje právo odmítnout akceptovat Dotazník v odůvodněných případech, zejména pak v případě, že jde o Dotazník nedostatečně nebo nečitelně vyplněný, či nepodepsaný Dotazník odevzdávaný na prodejně Provozovatele, nebo se jedná o Dotazník osoby, která již je Členem Klubu nebo byla z Klubu Sephora vyloučena, či se jedná o Dotazník osoby mladší 16 let a není doložen písemný souhlas jejího zákonného zástupce s členstvím v Klubu Sephora.
3. Karta Klubu Sephora
3.1 – Při nákupu v prodejně Provozovatele obdrží zákazník provizorní bílou Kartu Klubu Sephora (karta Sephora White), kterou může při své registraci do Klubu Sephora aktivovat na stránkách či se registrovat do Klubu Sephora vyplněním Dotazníku přímo na prodejně. Po registraci do Klubu Sephora může Člen Klubu využívat tuto bílou Kartu Sephora ke shromažďování bodů a načítání nákupních dnů. Jakmile takový nový Člen Klubu dosáhne poprvé hranice 650 bodů nebo uskuteční 4 nákupy v prodejnách Provozovatele ve čtyřech různých dnech bez ohledu na hodnotu nákupu, bude mu poštou zaslána černá Karta Klubu (karta Sephora Black).
3.2 – Karta Klubu Sephora je platná pouze na území České republiky v obchodech Provozovatele.
3.3 – Karta Klubu Sephora umožňuje Členovi Klubu shromažďovat na jeho členském účtu body, jež jsou mu přidělovány jako prémie za nákup výrobků určených Provozovatelem a dostupných v prodejnách Provozovatele. Rovněž jsou registrovány jednotlivé nákupy uskutečněné Členem Klubu v prodejnách Provozovatele, avšak maximálně jeden nákup za jeden kalendářní den. Karta Klubu Sephora může být použita pouze pro nákupy pro osobní použití Člena Klubu mimo rámec podnikatelské činnosti.
3.4 – Karta Klubu Sephora dále umožňuje výměnu takto získaných bodů a nákupů za kupony na slevu ve výši 10% z nákupu za podmínek stanovených v čl. 6.1 těchto Všeobecných podmínek.
3.5 – Člen Klubu je povinen neprodleně informovat Provozovatele o odcizení nebo ztrátě Karty Klubu Sephora.
3.6 – Pokud Člen Klubu nesplní svou informační povinnost o odcizení nebo ztrátě Karty, nenese Provozovatel žádnou odpovědnost za případné neoprávněné užití Karty ani za případné neoprávněné uplatnění nároku na slevu.
3.7 – Pouze Člen Klubu je v případech odcizení, ztráty nebo poškození Karty Klubu Sephora oprávněn podat žádost o vydání duplikátu této karty. K získání duplikátu Karty je třeba vyplnit nový Dotazník v prodejně Sephora s uvedením informace, že je žádáno o duplikát Karty. Pouze správné vyplnění Dotazníku může Členovi Klubu zaručit, že body a nákupy z původní Karty budou převedeny na jeho novou Kartu.
3.8 – Karta Klubu Sephora je vlastnictvím Provozovatele a Člen Klubu není oprávněn ji převést na jinou osobu. Provozovatel je oprávněn zabavit Kartu Klubu v případě, že došlo k jejímu použití v rozporu s těmito všeobecnými podmínkami nebo k pokusu o takové použití.
3.9 – Karta Klubu Sephora je platná pouze po dobu trvání členství Člena Klubu v Klubu Sephora.
4. Přidělování bodů na účet Člena Klubu
4.1 – Provozovatel se zavazuje přidělovat na účet Člena Klubu body za výrobky a služby zakoupené v rámci programu Klub Sephora a registrovat nákupy uskutečněné v různých dnech v prodejnách Provozovatele. Body se Členovi Klubu nepřidělují za koupi Sephora voucheru a tato transakce se ani neregistruje na Kartě Klubu Sephora ani jako uskutečněný nákup.
4.2 – Provozovatel si vyhrazuje právo určit výrobky a služby, jejichž prodej či poskytování spadá do programu Klub Sephora. Stejně tak si Provozovatel vyhrazuje právo určit počet bodů přidělovaných na účet Člena Klubu v případě zakoupení takovýchto výrobků nebo služeb.
4.3 – Body jsou přidělovány na účet Člena Klubu dle hodnoty nákupu určené v českých korunách, přičemž za nákup v hodnotě 7 korun českých je přidělen 1 bod. Za jeden kalendářní den může být registrovaný na Kartě Klubu Sephora pouze jeden nákup uskutečněný Členem Klubu v prodejnách Provozovatele a/nebo online na www.sephora.cz.
4.4 – Provozovatel si vyhrazuje právo změnit poměr přepočítávání bodů uvedený v bodu 4.3 a také měnit zařazení výrobků nebo služeb do programu Klub Sephora dle článku 4.2.
4.5 – Za účelem přidělení bodů je Člen Klubu povinen před uskutečněním nákupu zboží nebo využitím služeb zahrnutých do programu Klub Sephora předložit v příslušné prodejně zaměstnanci Provozovatele svou Kartu Klubu Sephora. V případě online nákupu se Členovi Klubu body přidělují, pokud učinil nákup po přihlášení v rámci Karty Klubu Sephora.
4.6 – Podrobné informace o stavu účtu Člena Klubu budou dostupné na infolince 800 200 111 (Modrá linka).
5. Odečítání bodů z účtu Člena Klubu
5.1 – Provozovatel si vyhrazuje právo na odečtení již přidělených bodů a nákupu v případě vrácení výrobku zakoupeného Členem Klubu. Provozovatel v takovém případě odečte počet bodů odpovídající hodnotě takto vráceného výrobku a vypočtený dle bodu 4.3 a příslušný nákup, pokud v rámci započítaného nákupu Člen Klubu nekoupil jiné než vrácené zboží.
5.2 – Jde-li o případ uvedený v bodě 5.1, je Člen Klubu za účelem odečtení bodů a nákupu z členského účtu povinen předložit Kartu Klubu Sephora zaměstnanci Provozovatele v příslušné prodejně. Provozovatel je však oprávněn odečíst z Karty již přidělené body a nákup z důvodu dle bodu 5.1. i bez jejího předložení zaměstnanci Provozovatele.
5.3 – Body a nákupy shromážděné Členem Klubu na účtu platí po dobu 18 měsíců ode dne jejich přidělení nebo provedení. Body a nákupy, které nebyly v této lhůtě vyměněny za kupony na slevu dle těchto Všeobecných podmínek, platnost ztrácejí a budou automaticky odečteny z účtu Člena Klubu.
6. Výměna bodů a uplatnění práva na slevu
6.1 – Jakmile člen Klubu získá 650 bodů nebo uskuteční v různých dnech 4 nákupy (hodnota nákupů není v tomto případě rozhodující) na prodejnách Provozovatele či online na www.sephora.cz, Provozovatel mu automaticky odečte z jeho účtu Člena Klubu maximálně čtyři nákupy a 650 bodů a Člen Klubu za ně obdrží poštou od Provozovatele kupon na 10-ti procentní slevu na nákup v kterékoliv prodejně Provozovatele či na online nákup na www.sephora.cz. Kupon platí po dobu 6 měsíců od data vystavení. Člen Klubu je oprávněn použít tento kupon na slevu kdykoliv během této lhůty.
6.2 – Při uplatnění práva na slevu Členem Klubu je třeba před uskutečněním nákupu příslušnému zaměstnanci Provozovatele předložit kupon na slevu a současně Kartu Klubu Sephora. Kopie kuponů na slevu nejsou akceptovány. V případě nákupu online na www.sephora.cz lze kupon Členem Klubu využít po zadání promokódu.
6.3 – Provozovatel si vyhrazuje právo na ověření totožnosti Člena Klubu při uplatnění slevy, a to prostřednictvím kontroly osobního dokladu Člena Klubu příslušným zaměstnancem Provozovatele. Pokud nebude totožnost Člena Klubu věrohodně ověřena, může zaměstnanec Provozovatele poskytnutí slevy odmítnout.
6.4 – Kupon na slevu bude zaslán Provozovatelem poštou na adresu Člena Klubu uvedenou v Dotazníku ve lhůtě 14 dnů ode dne shromáždění 650 bodů nebo učinění 4 nákupů v různých dnech. V případě ztráty kuponu na slevu může Člen klubu požádat o vydání jeho duplikátu pouze po dobu jeho platnosti. Po uplynutí platnosti kuponu na slevu nelze jeho duplikát vydat. O vydání duplikátu lze požádat na infolince Sephora 844 420 420 nebo na některé z prodejen Provozovatele.
6.5 – Kupony na slevu je možno uplatnit pouze v prodejnách Provozovatele v České republice a při nákupu online na www.sephora.cz.
6.6 – Každý kupon může být použit během jednoho dne na neomezené nákupy v libovolné prodejně Provozovatele či pro jeden online nákup na www.sephora.cz.
6.7 – Kupony na slevu nelze vyměnit za hotovost ani je žádným způsobem převést na třetí osobu.
6.8 – Slevu dle čl. 6.1. těchto Všeobecných podmínek nelze kombinovat s jinou promo akcí nebo slevovou akcí probíhající v obchodech Sephora.
6.9 – Pokud je Členovi Klubu poskytnuta sleva v jiné výši, může Člen Klubu tuto slevu využít tak, že zaměstnanci Provozovatele předloží kupon na takovou slevu, jemu osobně určenou e-mailovou zprávu nebo sms.
6.10 – Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv změnit výši dodatečné slevy poskytované Členovi Klubu nebo ji úplně zrušit.
6.11 – Žádné nabídky (slevy) určené Členovi Klubu nemohou být sčítány nebo kombinovány, pokud Provozovatel neurčí jinak.
7. Zánik členství v Klubu Sephora
7.1 – Provozovatel je oprávněn s okamžitou účinností vyloučit Člena Klubu z Klubu Sephora, jestliže:
- 1. Člen Klubu nedodržuje platné Všeobecné podmínky, nebo
- 2. Člen Klubu uvedl v Registračním formuláři nepravdivé údaje nebo Registrační formulář podal nebo vyplnil za jinou osobu, nebo
- 3. Člen Klubu odvolal svůj souhlas se zpracováním svých osobních údajů, jejichž uvedení je v Registračním letáku povinné a jejichž zpracování je nezbytné pro vedení účtu Člena Klubu.
7.2 – Provozovatel je rovněž oprávněn vyloučit Člena Klubu v případě, že na účet Člena Klubu nebyly nejméně po dobu 12 měsíců přiděleny žádné body.
7.3 – Smrtí Člena Klubu jeho členství v Klubu Sephora zaniká.
7.4 – V případech uvedených v bodech 7.1 a 7.3 je Provozovatel oprávněn k odečtení všech bodů evidovaných na účtu Člena Klubu a uzavření účtu.
7.5 – Člen Klubu je oprávněn kdykoliv zrušit své členství v Klubu Sephora, a to na základě příslušného prohlášení podepsaného Členem Klubu a doručeného Provozovateli. Všechny body i nákupy evidované na účtu Člena Klubu budou v takovém případě odečteny a účet následně uzavřen.
8. Ukončení činnosti Klubu Sephora
8.1 – Provozovatel si vyhrazuje právo kdykoliv pozastavit nebo ukončit činnost Klubu Sephora.
8.2 – V případě pozastavení nebo ukončení činnosti Klubu Sephora je Provozovatel povinen o pozastavení nebo ukončení činnosti informovat v prodejnách Provozovatele, jakož i na internetové stránce www.sephora.cz.
8.3 – Dojde-li k ukončení činnosti Klubu Sephora, je Člen Klubu v případě, že shromáždil příslušný počet bodů dle těchto Všeobecných podmínek, oprávněn k výměně takto shromážděných bodů za příslušné kupony na slevu. V ostatních případech budou všechny body na členských účtech odečteny.
8.4 – Nárok na slevu není Členem Klubu soudně vymahatelný.
9. Změny Všeobecných podmínek
9.1 – Provozovatel si vyhrazuje právo tyto Všeobecné podmínky kdykoliv změnit. Změna Všeobecných podmínek je platná ode dne jejich zveřejnění na internetové stránce www.sephora.cz. Užití Karty Klubu Členem Klubu po zveřejnění změny Podmínek se považuje za souhlas s takovou změnou.
9.2 – Dojde-li ke změně Všeobecných podmínek dle bodu 9.1, musí být jejich nové a úplné znění dostupné v obchodech Sephora a na internetové stránce www.sephora.cz.
10. Ochrana osobních údajů
10.1 – Provozovatel, jakožto správce osobních údajů, zpracovává osobní údaje v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) („Nařízení“) za účelem vedení a správy členského účtu v Klubu Sephora a pro účely s nimiž dal Člen Klubu souhlas.
10.2 – Člen Klubu vyplněním Registračního formuláře, jehož nedílnou součástí je souhlas se zpracováním osobních údajů („Souhlas“) souhlasí s tím, aby Provozovatel zpracovával jeho osobní údaje uvedené v Dotazníku, jakož i další údaje předané Provozovateli při obchodním styku, v souvislosti s jeho účastí v Klubu Sephora, a to za podmínek a v souladu s uděleným Souhlasem. Tento Souhlas může Člen Klubu kdykoliv odvolat, pokud by však součástí odvolání bylo i odvolání souhlasu se zpracováním osobních údajů nezbytných pro vedení a správu členského účtu, dojde okamžikem odvolání souhlasu k zániku členství v Klubu Sephora.
10.3 – Pokud má Člen Klubu založený online účet na www.sephora.cz, pro registraci do Klubu Sephora mu postačí poskytnout pouze e-mailovou adresu a číslo karty Sephora. V takovém případě Provozovatel použije e-mailovou adresu a spáruje zákaznický účet s účtem Člena Klubu. V případě chybějících nebo nekonzistentních údajů bude Člen Klubu požádán o jejich doplnění nebo zkontrolování. Člen Klubu může své osobní údaje kdykoliv kontrolovat a upravovat v sekci «Můj účet» na internetových stránkách Sephora.cz.
Provozovatel pro účely členství v Klubu Sephora vždy zpracovává osobní údaje pouze za podmínek a v rozsahu uděleného Souhlasu, jež je v každém případě a pro všechny součástí registrace do Klubu Sephora.
10.4 – Osobní údaje Člena Klubu jsou zpracovávány po dobu uděleného souhlasu. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním.
10.5 – Osobní údaje Člena Klubu mohou být zpřístupněny pouze oprávněným zaměstnancům Provozovatele, kteří se podílejí na poskytování služeb Klubu Sephora a společnosti Sephora SA, se sídlem 65 Avenue Edouard Vaillant, Boulogne-Billancourt, 92100 Paříž, Francie, a to za účelem efektivnějšího poskytování marketingových služeb, zejména zasílání nabídek produktů a služeb Provozovatele, společností spolupracujících s Provozovatelem a také za účelem provozu internetového obchodu Provozovatele. Při předávání osobních údajů Členů Klubu v rámci obchodní skupiny Sephora zajišťuje Provozovatel dodržování podmínek ochrany a zabezpečení osobních údajů vyžadovaných platnými a účinnými právními předpisy na ochranu osobních údajů. Seznam zpracovatelů a příjemců je zveřejněn na www.sephora.cz v rámci Zásad zpracování osobních údajů a kdykoli na požádání při vyplňování Dotazníku poskytnut.
10.6 – Pokud Člen Klubu souhlasil, využije Provozovatel osobní údaje za těmito účely:
- • Zasílání marketingových nabídek a informací – za tímto účelem budou zpracovány kontaktní osobní údaje (jméno příjmení, adresa, email a telefonní číslo resp. jiný poskytnutý údaj – facebookový účet, whatsapp, instragram apod.) Na základě těchto údajů budou účastníkovi zasílány nabídky odpovídající jeho nákupnímu chování.
- • Zjištění nákupních preferencí – za tímto účelem sbírá Organizátor údaje o ceně, obsahu a místě nákupu, při kterém byla použita Karta Sephora a podle těchto údajů uzpůsobuje marketinkové nabídky a informace zasílané účastníkovi.
10.7 – Zákazník dále souhlasí s předáním osobních údajů do Francie společnosti: Společnost Sephora SA, se sídlem 65 Avenue Edouard Vaillant, Boulogne-Billancourt, 92100 a to za účelem efektivnějšího poskytování marketingových služeb, zejména zasílání nabídek produktů a služeb Provozovatele, firem spolupracujících s Provozovatelem a doporučovaných Provozovatele a také pro internetový obchod Provozovatele. Osobní údaje dále budou předávány poskytovatelům marketingových služeb a určeným zpracovatelům, a to:
- - Společností ETO, akciovou společností podle francouzského práva, zapsanou pod číslem B 338 758 81, se sídlem 62 avenue Jean Lebas Roubaix (59100), Francie
- - Společností Lion Teleservices CZ, a.s., IČ: 26150450, se sídlem Pardubice, Erno Košťála 870, PSČ 530 12, Česká republika.
- - Společností ALTAVIA Česká s.r.o., IČ: 27061248, se sídlem Praha, Počernická 272/96, PSČ 108 00, Česká republika.
- - Společností Digital1, IČO: 04964641, se sídlem Pardubice, Smilova 337, PSČ 530 02
- - Společností Webhelp Enterprise Sales Solutions Czech Republic, s.r.o., se sídlem Praha, Vyskočilova 1481/4, PSČ 140 00
10.8 – Člen Klubu bere na vědomí, že v souvislosti se zpracováním svých osobních údajů má právo: i) na přístup k osobním údajům; ii) na opravu nepřesných a doplnění neúplných osobních údajů; iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně; iv) na omezení zpracování osobních údajů; v) na přenositelnost údajů; vi) vznést námitku, po níž zpracování osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy Člena Klubu nebo jeho právy a svobodami, zejména důvody související s určením, výkonem nebo obhajobou právních nároků; vii) podat stížnost k Úřadu pro ochranu osobních údajů. Tato práva může Člen Klubu vykonávat vůči Provozovateli v rámci internetového portálu Klubu Sephora a dále také telefonicky na lince 800 200 111, případně e-mailem na adrese: zakaznickyservis@sephora.cz.
10.9 – Osobní údaje budou zajištěny takovým způsobem a s použitím takových technických a organizačních prostředků, aby byla plně zajištěna ochrana osobních údajů v souladu s Nařízením a předpisy upravujícími ochranu osobních údajů.
11. Souhlas se Všeobecnými podmínkami
11.1 – Člen Klubu Sephora vyjadřuje svůj souhlas s těmito Všeobecnými podmínkami podpisem Dotazníku či vyplněním Registračnímo formuláře na stránkách www.sephora.cz a jeho odesláním webovou aplikací při vstupu do Klubu Sephora.
Všeobecné podmínky Klubu Sephora platné ke dni 6. 6. 2018.